7. 3. 2024
Včeraj, 6. marca, je v osrčju
Milana zasijala znamka Love Istria, ki združuje štiri destinacije slovenske Istre.
V prestižno restavracijo Identità Golose so turistične organizacije k raziskovanju naravne in kulturne dediščine slovenske Istre privabile kar 36 predstavnikov
medijev. Dogodek je bil tudi priložnost za predstavitev bogate wellness ponudbe,
vrhunske kulinarike, možnosti za aktivnosti na prostem ter edinstvenih
doživetij, ki slovensko Istro ločijo od ostalih destinacij, cilj srečanja pa je
bil okrepiti prepoznavnost in privlačnost slovenske Istre pod imenom Love Istria.
Srečanje,
organizirano v sodelovanju s Slovensko turistično organizacijo, je bilo izjemna
priložnost, da so mag. Patricija Gržinič, direktorica Turističnega združenja
Portorož, Nina Jurinčič z oddelka za gospodarske dejavnosti Občine Ankaran in
Peter Žudić iz Zavoda za mladino, kulturo in turizem Koper predstavili
najnovejše atrakcije in doživetja v slovenski Istri. Pod istrsko kulinariko se je podpisal chef Dušan Brkić iz Gostilne Sonja, dogodek pa je
zaokrožila degustacija izbranih vin slovenske Istre.
"Italijanski
trg je zelo pomemben za slovensko Istro in zelo nas veseli, da so smo lani
zabeležili znatno rast prihodov in prenočitev. V sinergiji s Slovensko
turistično organizacijo si bomo še naprej prizadevali za učinkovito promocijo
in izkoristili priložnosti, ki jih prinaša nova letalska povezava na tržaškem
letališču. Seveda je pomembna tudi sinergija z italijanskimi potovalnimi
agencijami, ki ponujajo našo destinacijo. Pomlad je tik pred vrati, hkrati tudi
velikonočni prazniki in prireditve, na katere se že aktivno pripravljamo. Trend
rezervacij je dober in prizadevali si bomo, da se bo število italijanskih
gostov še naprej povečevalo," je povedala mag. Patricija Gržinič,
direktorica Turističnega združenja Portorož.
Besedam
Patricije Gržinič se je pridružil tudi vodja predstavništva Slovenske turistične
organizacije v Milanu Aljoša Ota, ki pozdravlja uspehe v letu 2023: "Podatki
o uspehu preteklega leta na destinaciji slovenska Istra se postavljajo ob bok izjemnemu
uspehu za celotno Slovenijo. Ta se je povzpela na vrh evropske lestvice po
rasti prihodov (6,2 milijona) in prenočitev (16,1 milijona) s 5,5-odstotno
oziroma 3,5-odstotno rastjo glede na vrednosti za enako obdobje leta 2022, kar
jo uvršča na drugo mesto, takoj za Nemčijo. Preseči ta uspeh je zelo ambiciozna
naloga, ki jo lahko dosežemo le s tesnim sodelovanjem vseh destinacij in podrobnim
spremljanjem italijanskega turističnega trga."
Predstavitev slovenske
Istre je že vzbudila veliko zanimanja med mediji, s številnimi izraženimi
interesi za sodelovanje in napovedmi obiskov destinacije, kar nakazuje uspešno
prihodnost za promocijo slovenske Istre na italijanskem trgu.